Klachtenprocedure

Niet helemaal tevreden?

We vinden het jammer als iets niet helemaal naar wens verloopt. Heb je een klacht? Neem dan eerst contact met ons op via customerservice@arrigo.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen en samen tot een oplossing te komen.

Lukt het niet om er met ons uit te komen? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur. Meer informatie en het aanmelden kan via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Daarnaast kunnen consumenten in de EU sinds 15 februari 2016 ook klachten indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je hier:
http://ec.europa.eu/odr

Heb je je klacht nog niet elders ingediend? Dan mag je deze ook via het ODR-platform indienen.

Gratis verzending vanaf €20,-

Betaal veilig en snel, ook met Klarna

Al onze producten zijn gemaakt van hoogwaardig leer

Indien voor 14.00 uur besteld, wordt deze dezelfde dag verzonden.